Ulkona vaan sataa, masentavaa. :( Tulin tänne vaan pistämään nopeasti noi kuvat, kun en myöhemmin ehdi. Illalla ois tarkotus mennä tallille, enkä usko että saan kuvia, tuolla sateessa on vähän inhottava kuvata. Tallin jälkeen lähtö Punkalaitumelle ns. "mökille". Sieltäkin kotiudutaan kuitenkin jo huomenna, ei siis sen isompia suunnitelmia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Asiallinen ja rakentava kommentti on aina tervetullutta! :)